Tuesday 21 June 2011

untukmu Mohd Sabri Zakaria 'ayub' ( 4dis 1990 - 18jun 2011

entry kali n not jiwang2 oke..jiwang2 2 aku juz tulis je..dh xtaw nk tulis ape..hahah..but entry kali n aku tujukan untuk kawan baik ku yang telah kemnbali ke rahmatullah...sungguh tidak percaya..arwah pergi secara mengjut..sudah hampir 1tahun aku xjumpe dgn arwah,tibe2 menerima pula 1 msg tnta ketiadaannya..sedih..

arwah pergi bukan sebab sakit,tetapi mgalami kecelakaan jalan raya..menurut berita yang aku baca,arwah terlanggar kereta yang berada di bira jale nok masuk ko jale utamo...tp menurut kawan aku pulak kereta membuat u-turn secara mengejut dan arwah melanggar kereta tersebut..arwah melambung dan kemudiannya mutor yg di bonceng digilis oleh van..sebab itu lah motor arwah kelihatan begitu teruk...arwah tidak mengalami kecederaan wlau sedikit pon..mungkin hentakan yg kuat mnyebabkan otak arwah mgalami gegaran dan meninggal di tempat kejadian..

kalu nk di engatkam kenangan bersama arwah meme banyop la..maen bola skali,mene kaloh samo2,g derak skali,buko poso skali,sahur skali,stdy skali..macey la..dan apa yang myedihkan lg,arwah merupakan roomate aku time sem3...arwah seorang yang bermulut manis dan disenangi oleh semua rakan2..kalu arwah dari klate nk g ganu,xsoh kalu xbyk blk makane ko housemate mace kepok gotey ko,time poso,arwah sggp bwk makane dari rumoh...kalu nk harap ko nik mat nik mut ko abeed ko,arap sudoh la....

antara gmbar arwah yg ade dlm hp aku...


n time cari barang2 dapor ketika bulan ramadah..bukan yg kuruh 2..hok kuruh 2 piye mayat..hok paka baju biru 2 che bid..arwah yg memakai baju hitam..


n makan2 time lepas selesai solat terawih kalo xsiap aku..


bnyak lagi gmbar bersama arwah..tp upload sikit dh ler...jadi dikesempatan ini aku ingin mendoakan semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman..semoga pertanyaan Munkar Nakir dapat dijawap dgn penuh yakin..amin..

sama2 kita sedekahkan al-fatihah utk arwah..

No comments:

Post a Comment