Monday 9 May 2011

hidop n senang ke susah ep??

hidup ini anugrah..kalo di tanya susah ke senagke,bergantung individu masing2......
dunia ini adalah siapa dirimu yang sebenarnya....
akan susah jika kau membuatnya susah dan tdk akan susah jika kamu ingin berusaha..
orang yang kalah mengatakan ini mungkin tapi sangat sulit. Orang yang menang mengatakan ini sangat sulit tapi mungkin...(paham dop) hhaa..
menyerah adalah hal yang paling mudah dilakukan, tapi tetap bertahan disaat semua orang menganggap kita akan kalah, itulah kekuatan kejayaan yang sejati...yg merasa hidup ini susah, ibarat merasa kalah sebelum bertanding..diatas langit masih ada langit,jika hidup ini susah percayalah masih ada org yg hidupnya lebih susah..

Dalam kehidupan, sepanjang perjalanan kita, kita akan bertemu dengan pelbagai insan yang mencorakkan kehidupan kita. Insan yang membentuk diri kita, membentuk sikap kita dalam jangka masa yang panjang atau seketika..Dalam sepanjang perjalanan itu, pasti ada insan yang akan hadir dalam hidup kita. Dia adalah insan dengan sikap dan cara yang selalunya berlawanan dengan kita. Dia adalah insan yang menyebabkan satu bahagian jiwa keras kita akan berubah menjadi lembut. Dia adalah insan yang selalu menimbulkan tanda tanya dalam setiap perkataan dan perbuatan yang dilakukannya olehnya..

hidop n merangkumi pelbagai aspek..hau2...dan hari n aku nk crita hidup aku..hhaa..ini adalah utk kedua kali aku diblock oleh org yg sama kat fb..hhaa...xpe la..nk block2 je la kan..xyh unblock pon xpe...susuatu yg plg susah dlm hdp n bila aku merajuk,dye pon merajuk..hhaa....plek2 kan..so msg2 la xnk pujuk kan..haish2...sesuatu yg plg myakitkan apbila time aku tgh marah,die wat dunnow je kan...ata msg pon hahhaha,hihihi,,huhuhu..mcm nk nyenye jah..(tp xnyenye kot) sbb 2 hati koho skt...sapa aku leh kecek aku mung! time aku kecek aku mung 2 ade ke dye g print screen n ltk gmba kat fb..ho..kalu sape2 bce gak,mmg soheh2 aku n jhat..dyo plop panda g crob..g crob time aku kecek xbrape nk come..bile marah mguasai,mcm2 leh kua..MAAF YER..diluar jangkaan..xpenah lg aku kecek g2 tuh..hhhaa....1st time..so xtaw la 2 cmne next..Wallahuta'ala a'lam bissawab...

**sdp jgk ado blog coz blh ngarop!!

No comments:

Post a Comment