Monday 2 May 2011

aum2..

aku baru je berjinak2 dlm bidang pembelokan n..sblm n juz taw block je..blog krg ngerti..hhaa..keciankan..umo da tue bru je nk ade..actlly da da lme ade..cumenyer x xplore byk bnde lg..hmm..tgk folwer je la..bru je sorg...hhaa.....

Actlly aku bru je selesai ujian medsi n..xtaw la blh jwp ke x..hrp2 sgt aku blh temuduga..sbnrnya da blhujian medsi pon aku da terkejut..ye la..rsult stpm aku xspmai pon 3 pointer..huhu..kalo aku taw cenggitu pas spm aku trus msk stpm..xmsk u..aku rsign u n amek stpm..blaja juz 7 bln lbh2 aje..hmm.........aku mntak smbg kat upsi n amek pendidikan jasmani (PJ). kepale otak aku n sbnarnya da mls nk trime ilmu plajaran mcm mat,sc mcm2 lar..huhu..n kalo blh aku nk jdi ckgu sukan..sbb 2 mnt aku dr kecil lagi..bkn mnt utk jadi ckgu,tp aku mnt pade sukan..scre xlgsg aku pon amek la cos 2...doakan aku bejaya yep.huhu...

No comments:

Post a Comment